Hallo allemaal,
Mijn naam is Pascal Vegterlo.
Dit schooljaar geef ik op maandag t/m woensdag les in groep 7. Al een aantal jaar sta ik voor groep 7 of groep 8. Het liefst geef ik dan ook les in de bovenbouw. Lesgeven aan de bovenbouw vind ik boeiend. De interactie, de humor van de kinderen, de lesstof. Dit spreekt mij erg aan.
Samen met Karin heb ik 3 kinderen (Thijs, Maud en Guus). Wij wonen in Marknesse. Dat betekent elke dag 30 km heen en 30 km terug. Met een heerlijk muziekje in de auto is dat zeker geen straf!
Dit jaar hoop ik de kinderen veel te mogen leren, maar hoop ik ook dat ik van hun veel mag leren. Ik heb er zin in!

